вівторок, 17 січня 2023 р.

Завдання на ІІ семестр 2022-2023 н.р. з фізичного виховання для дитячого садку МОЛОДША ГРУПА

 

План роботи Ніколаєнко А.В 

інструктор з фізичного виховання для дитячого садку

ІІ семестр

МОЛОДША ГРУПА 2-3 РОКИ

 

Заняття №1 10.01.2023 (ВИКОНАНО асинхронно)

 

ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ НА ЗАНЯТТЯХ ХОРЕОГРАФІЄЮ та ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ:

 

На заняттях  найчастіше бувають такі травми:

 

Ø    забиття;

Ø    вивихи;

Ø    переломи;

Ø    розтягнення м'язів;

Ø    надрив або розрив зв'язок;

Ø    патологічна деформація суглобів і хребців.

 

Для профілактики травм під час занять хореографією та ФК рекомендується:

 

§       викладачу перед початком занять перевірити танцювальний зал, надійність кріплення дзеркал та інших предметів, які прикріплені до стіни, танцювальне обладнання;

§       до занять допускати учасників тільки в танцювальній формі, з балетною зачіскою. Форма повинна бути без блискавок, ґудзиків, застібок та інших жорстких або заважають елементів, облягати тіло, не мати широких кишень і виступаючих накладних деталей;

§       взуття для занять повинно бути зручним, чистим – танцювальне взуття, кросівки, балетки, джазовки, шкарпетки;

§       ті, що займаються перед початком занять повинні зняти всі прикраси;

§       під час занять варто дотримуватися дисципліни;

§       при виконанні танцювальних вправ потоком дотримуватися достатніх інтервалів, щоб не було зіткнень.

 

 

 

Заборонено:

 

v   виконувати танцювальні вправи без проведення розминки (розігрівання м'язів і суглобових частин тіла);

v   виконувати танцювальні вправи без контролю і дозволу керівника (викладача, вихователя) або його помічника, а також без страховки;

v   стояти впритул один до одного при виконанні танцювальних вправ;

v   при розстановці в парах штовхати один одного, вдаряти по ногах собі та іншим, наступати на ноги партнерам;

v   залишати танцювальний зал до закінчення занять;

v   чіпати руками, якими-небудь предметами дзеркала в танцювальному залі;

v   сидіти на підвіконнях;

v   під час заняття вживати їжу і жувати жувальні гумки;__

v   використовувати дезодоранти, туалетну воду, парфуми з різким запахом і косметику, яка бруднить.

 

Безпека дітей під час війни

 

 

Сьогоднішня ситуація в країні є дуже стресовою для дітей: постійні сирени, вибухи, знервовані дорослі, військові зі зброєю і, навіть, втрата батьків та рідних. Багато дітей під впливом таких умов мають емоційні зриви, починають істерики, не завжди усвідомлюють свою поведінку.

Безперечно, що в умовах надзвичайних ситуацій внаслідок ведення бойових дій дорослим хочеться знати як це впливає на дітей. Але слід пам’ятати, що не можна тиснути на дитину, змушуючи її розповідати в деталях, як вона себе почуває. 

Водночас дуже важливо в доступній формі пояснити дитині, що таке війна і як себе слід убезпечувати. Зокрема, необхідно «відпрацювати» поведінку під час воєнних дій: пояснити необхідність миттєвого виконання ваших команд; скласти разом з дитиною «тривожну валізку», пояснити їй, що де знаходиться і для чого потрібне; якщо дитина залишається вдома сама, навчити її алгоритму дій під час повітряної тривоги.

Не слід забувати й про ризик замінувань, причому не лише в зонах безпосередніх бойових дій чи на окупованих територіях. Тому дитину необхідно проінформувати, як поводити себе на вулиці, якщо вона побачила іграшку, невідомий предмет або незвичну річ.

Сучасні діти мають доступ до різноманітних ґаджетів та мережі інтернет, тому зловмисники користуються їх віковою наївністю. Відповідно, слід попередити юних користувачів про те, що не можна ділитись ні з ким особистою інформацією (про місце проживання, чи сама вдома і т. і.); надсилати на прохання фото техніки чи об’єктів; переходити за пропонованими посиланнями; приєднуватися до груп чи квестів у соцмережах тощо.

 

Бережімо своїх дітей, адже вони майбутнє української нації!


 

 

 

 

 

 

КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ :

 

1.      Перебувати на вулиці після 21- ї години без супроводу дорослих.

2.      Дивитися телевізор більше 3 - х годин  на день.

3.      Знаходитись біля водойм без нагляду дорослих.

4.      Самостійно вмикати і вимикати газо- та електроприлади.

5.      Без нагляду дорослих вживати ліки та медичні препарати, користуватись ртутним термометром.

6.      Вживати алкогольні та слабоалкогольні напої, тютюнові вироби...

7. Дотримуйся правил ПДР.

8. Дотримуйся правил пожежної безпеки та поводження з електроприладами.

9. Дотримуйся правила поведінки в громадських місцях .

10. Дотримуйся правил особистої безпеки на вулиці.

11. Дотримуйся правил безпечної поведінки на воді влітку.

12. Дотримуйся правила поведінки, коли ти один вдома.

13. Дотримуйся правил безпеки при поводженні з тваринами .

14. Не грай з гострими, колючими та ріжучими, легкозаймистими та вибухонебезпечними предметами, вогнепальною та холодною зброєю, боєприпасами.

15. Не вживай лікарські препарати без призначення лікаря.

 

В Україні діє воєнний стан та тривають бойові дії, тож кожен учень закладу загальної середньої освіти повинен знати основні правила поведінки та дій під час повітряної тривоги, обстрілів, комендантської години.

Повітряна тривога

Якщо ви почули гудки сирен, переривчасті гудки підприємств або звуки гучномовця, що тривають протягом декількох хвилин, це означає попереджувальний сигнал «Увага всім». Про алгоритм дій неодноразово повідомляли в Державній службі надзвичайних ситуацій  України, він такий:

• увімкніть телебачення або радіо. Інформація звучатиме через офіційні канали протягом 5 хвилин після звучання сирен;

• зосередьтесь, прослухайте повідомлення та виконуйте почуті інструкції. Залишайте теле- радіоканали увімкненими. З них може надходити подальша інформація;

• зазвичай під час тривоги на офіційних каналах звучить інформація від місцевої влади про повітряну тривогу, під час якої треба взяти запас харчів, води та прямувати до найближчого укриття;

• повідомте про почуте сусідам чи знайомим, за необхідності надайте їм допомогу;

• у разі виникнення надзвичайної ситуації телефонуйте 101;

• в Україні працює мобільний застосунок «повітряна тривога», який сповіщає про небезпеку у конкретному регіоні. Його можна завантажити у Gogle Play Market та AppStore.

Як поводитися під час обстрілу

Якщо ваше житло розташоване в зоні регулярних збройних дій, перш за все потрібно зміцнити вікна (наприклад, клейкою плівкою). Так ви уникнете розльоту уламків скла. Проте краще закрити вікна мішками з піском або масивними меблями.

Обстріл стрілецькою зброєю

Якщо ж ви потрапили під обстріл стрілецькою зброєю, тобто з пістолетів, автоматів, гвинтівок, кулеметів, Службв безпеки України радить діяти так:

• якщо ви вдома, то сховайтеся в безпечному місці: ванній кімнаті або ж самій ванні. Якщо це неможливо, ляжте на підлогу, вкрившись предметами, що можуть захистити вас від куль та уламків;

• на відкритому місці впадіть на землю та закрийте голову руками. Перебувайте біля будь-якого виступу чи заглиблення в землі. Укриттям може стати навіть сміттєва урна;

• ваше тіло має бути у безпечному положенні: згрупуйтесь, ляжте в позу ембріона, розверніться ногами у сторону пострілів та прикрийте голову руками. Коли почнуться постріли, розтуліть рот, щоб вберегти барабанні перетинки;

• чекайте щонайменше 5 хвилин в укритті, допоки стрілянина не вщухне.

Артобстріл, мінометний обстріл чи авіаналіт

Як що ви почули гучний свист, залп запуску та вибух снаряда може означати, що ви потрапили в зону артобстрілу, мінометного обстрілу або авіанальоту.

• Міноборони пояснює, сам снаряд, як і залп установки, можна помітити та зреагувати. Тому краще постійно стежити за небом. Удень – це димний слід від ракети, вночі – яскравий спалах;

• якщо поруч є бомбосховище і ви почули сирену – знак «Увага всім», – терміново йдіть до укриття;

• в укритті увімкніть телебачення або радіо на будь-якому носії або відкривайте сторінки офіційних державних каналів. Там протягом 5 хвилин буде інформація про те, що трапилось. Виконуйте інструкції;

• залишайтеся в укритті щонайменше 10 хвилин після завершення обстрілу, адже існує загроза його відновлення.

Якщо ви вдома:

– обирайте місце в кутку та недалеко від виходу, щоб миттєво залишити будинок у разі влучення снаряду. Ховайтесь у підвалі або іншому заглибленому укритті, між несучими стінами.

Якщо ви в транспорті чи на вулиці, то негайно дійте так:

• падайте на землю, закрийте голову руками або предметами, закрийте долонями вуха та відкрийте рот (це врятує від контузії). Перечекайте перший обстріл лежачи, а далі ховайтеся в безпечному заглибленому приміщенні;

• не залишайтеся у під'їздах під арками та у підвалах панельних будинків або під стінами будинків із легких конструкцій. У жодному разі не ховайтесь біля всього, що може вибухнути чи впасти на вас;

• для укриття підійдуть підземні переходи, метро, укриття, канава, траншея, яма, широка труба водостоку під дорогою, високий бордюр, каналізаційний люк, траншея чи канава (подібна до окопу) завглибшки 1-2 м, на відкритому місці;

• якщо обстріл застав вас у маршрутці, тролейбусі, трамваї, авто – слід негайно зупинити транспорт, відбігти від дороги в напрямку «від будівель та споруд і залягти на землю.

Після закінчення обстрілу (бомбардування):

Не поспішайте покидати укриття. Можливі поодинокі постріли. Залишаючи місце укриття, не поспішайте розслаблятися. 

Правила поведінки під час комендантської години

Під час комендантської години, період дії якої встановлює місцева влада кожного регіону, заборонено перебувати на вулицях та в інших громадських місцях, якщо ви не є працівниками об’єктів критичної інфраструктури (для цього у вас має бути спеціальна перепустка).

 

Особи, які перебувають на вулицях в заборонений час, можуть вважатися членами диверсійно-розвідувальних груп.

Правило не поширюється на переміщення до укриттів під час сигналу тривог.

Під час комендантської години в Державній службі надзвичайних ситуацій України рекомендують дотримуватись правил світломаскування:

• зашторювати вікна;

• вимикати світло в оселях;

• гасити вуличне освітлення своїх будинків;

• прибирати з підвіконь усі лампи, зокрема й фітолампи по догляду за рослинами.

Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами

Щоб уникнути нещасних випадків, треба твердо запам'ятати, що доторкатися до вибухових або невизначених предметів неможна, бо це небезпечно для життя.

Виявивши вибухонебезпечні предмети далеко від населених пунктів, треба добре запам'ятати дорогу до того місця, де їх виявлено, поставити біля них пам'ятну вішку.

Про знайдені вибухонебезпечні предмети треба негайно сповістити працівників місцевого самоврядування, міліції, найближчого підприємства, школи або просто дорослих, які є поблизу. До жодних самостійних дій вдаватися не можна!


 

ЗАНЯТТЯ № __2__   «__12__» _____01_______ 20 __23_ р. (синхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій доріжці.

ІНВЕНТАР: мотузка, м’які іграшки, ляльки.

Частина

Зміст

Дозування

Виконано

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        по колу;

·        тримаючись за руки.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

синхронно

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Повзання до предмета

 

Ходіння по прямій доріжці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __3__   «__17__» _____01_______ 20 __23_ р. (асинхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій доріжці.

ІНВЕНТАР: мотузка, м’які іграшки, ляльки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        по колу;

·        тримаючись за руки.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Повзання до предмета

 

Ходіння по прямій доріжці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __4__   «__19__» _____01______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій дошці та вміння котити м’яч по прямій лінії.

ІНВЕНТАР: пряма дошка, м’яч.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        тримаючись за руки;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Кочення м’яча

 

Ходіння по прямій дошці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __5__   «__24__» ______01______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, навчити дітей ходьбі приставним кроком та стрибкам перестрибуючи через лінію.

ІНВЕНТАР: пряма дошка, крейда, куб гімнастичний.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через лінію вперед.

Піднімання на куб та сходження з нього

Ходіння по прямій дошці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __6__   «__26__» _______01_____ 20 __23_ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити стрибати та переступати через перегороди, ходити в колоні один за одним.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, 5 палиць.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        приставним кроком вперед;

·        в різних напрямках;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг по колу.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через 5 палиць вперед.

Піднімання на куб та сходження з нього

Переступання через перешкоди (кубики гімнастичні 10-15 см)

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-3 хв.

 

2 хв.

 

2-3 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __7__   «__31__» ______01______ 20 __23_ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити стрибати та переступати через перегороди, ходити в колоні один за одним, повзати на колінах між двома паралельними лініями.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, 5 палиць, крейда.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним;

·        чергування ходьби з бігом;

·        імітаційні види ходьби

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через 5 палиць вперед.

Повзання по доріжці між двома паралельними лініями;

Переступання через перешкоди (кубики гімнастичні 10-15 см)

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-3 хв.

 

2-4 хв.

 

 

2 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __8__   «__02__» ______02______ 20 __23_ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити наздоганяти предмети, ходити в колоні один за одним, командним рухливим іграм.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, крейда.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання маленького м’яча через мотузку на рівні грудей та голови;

Рухливі ігри:

- пружинки;

- дістань долоню;

- через струмок.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __9__   «__07__» ______02______ 20 __23_ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити наздоганяти предмети, ходити в колоні один за одним, командним рухливим іграм, кидкам предметів у кошик.

ІНВЕНТАР: м’ячики з піском, каштани, шишки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        парами по колу;

·        зграйкою за вихователем;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Кидки предметів у кошик;

Рухливі ігри:

- пружинки;

- підіймай ноги вище;

- поїзд.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __10__   «__09__» ______02______ 20 __23_ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити перекидати предмети один одному в парах.

ІНВЕНТАР: великий м’яч, м’ячики з піском, каштани, шишки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        парами по колу;

·        зграйкою за вихователем;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання великого м’яча в парах;

Рухливі ігри:

- зайчик біленький сидить;

- підіймай ноги вище;

- собачки.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __11__   «__14__» ______02______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей ходьбі та бігу між предметами.

ІНВЕНТАР: великий м’яч, м’ячики з піском, прапорці, кеглі.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        між предметами;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання великого м’яча в парах;

Рухливі ігри:

- зайчик біленький сидить;

- дожени мене;

- зістрибни у воду.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __12__   «__16__» ______02______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей ходьбі та бігу між предметами.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, прапорці, кеглі.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        між предметами;

·        приставним кроком вперед.

Біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Піднімання на куб зберігаючи рівновагу;

Рухливі ігри:

- не заступи за лінію;

- де подзвонили?;

- зістрибни у воду.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __13__   «__21__» ______02______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, прапорці, кеглі, мотузка, дуга.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        між предметами;

·        приставним кроком вперед.

Біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Підлізання під мотузку, дугу заввишки 30 см;

Переступ через перешкоди.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __14__   «__23__» _____02_______ 20 __23_ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей ставати на півпальці та ходити на них, перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, мотузка, дуга.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        між предметами;

·        імітаційні види хотьби.

Біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Підлізання під мотузку, дугу заввишки 30 см;

Кидання м’яча знизу у парах.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __15__   «__28__» _____02_______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей ставати на півпальці та ходити на них, перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, мотузка, дуга.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        тримаючись за руки;

·        приставник кроком в сторони.

Біг в у колоні невеликими групами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Підлізання під мотузку, дугу заввишки 30 см;

Кидання м’яча знизу у парах.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __16__   «__02__» _______03_____ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей ставати на півпальці та ходити на них, перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, іграшки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        тримаючись за руки;

·        приставник кроком в сторони.

Біг в у колоні невеликими групами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Рухливі ігри та ігрові вправи:

- хто тихіше;

- кинь і доженеш м’яч;

- збери іграшки.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __17__   «__07__» ______03______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей підійматися на висоту та спускатися, стрибати з висоти.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, іграшки, бряскальця.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        парами по колу;

·        приставник кроком в сторони.

Біг по доріжці заввишки 35-25 см. з предметами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки с висоти;

Рухливі ігри та ігрові вправи:

- передай м’яч;

- доповзи до брязкальця;

- пройди по містечку.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __18__   «__09__» _____03_______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей  на висоту та спускатися, стрибати з висоти.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, іграшки, бряскальця.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        парами по колу;

·        приставник кроком в сторони.

Біг по доріжці заввишки 35-25 см. з предметами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки на місці та з висоти;

Рухливі ігри та ігрові вправи:

- передай м’яч;

- пташки літають.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-4 хв.

 

2-3 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __19__   «__14__» _____03_______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій доріжці.

ІНВЕНТАР: мотузка, м’які іграшки, ляльки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        по колу;

·       тримаючись за руки.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Повзання до предмета

 

Ходіння по прямій доріжці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __20__   «__16__» ______03______ 20 __23_ р.(синхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій дошці та вміння котити м’яч по прямій лінії.

ІНВЕНТАР: пряма дошка, м’яч.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        тримаючись за руки;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Кочення м’яча

 

Ходіння по прямій дошці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __21__   «__21__» ______03______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, навчити дітей ходьбі приставним кроком та стрибкам перестрибуючи через лінію.

ІНВЕНТАР: пряма дошка, крейда, куб гімнастичний.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через лінію вперед.

Піднімання на куб та сходження з нього

Ходіння по прямій дошці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __22__   «__23__» ______03______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити стрибати та переступати через перегороди, ходити в колоні один за одним.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, 5 палиць.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        приставним кроком вперед;

·        в різних напрямках;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг по колу.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через 5 палиць вперед.

Піднімання на куб та сходження з нього

Переступання через перешкоди (кубики гімнастичні 10-15 см)

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-3 хв.

 

2 хв.

 

2-3 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __23__   «__04__» ______04______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити стрибати та переступати через перегороди, ходити в колоні один за одним, повзати на колінах між двома паралельними лініями.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, 5 палиць, крейда.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним;

·        чергування ходьби з бігом;

·        імітаційні види ходьби

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через 5 палиць вперед.

Повзання по доріжці між двома паралельними лініями;

Переступання через перешкоди (кубики гімнастичні 10-15 см)

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-3 хв.

 

2-4 хв.

 

 

2 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __24__   «__06__» ______04______ 20 _23_ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити наздоганяти предмети, ходити в колоні один за одним, командним рухливим іграм.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, крейда.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання маленького м’яча через мотузку на рівні грудей та голови;

Рухливі ігри:

- пружинки;

- дістань долоню;

- через струмок.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __25__   «__11__» _____04_______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити наздоганяти предмети, ходити в колоні один за одним, командним рухливим іграм, кидкам предметів у кошик.

ІНВЕНТАР: м’ячики з піском, каштани, шишки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        парами по колу;

·        зграйкою за вихователем;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Кидки предметів у кошик;

Рухливі ігри:

- пружинки;

- підіймай ноги вище;

- поїзд.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __26__   «__13__» ______04______ 20 _24__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити перекидати предмети один одному в парах.

ІНВЕНТАР: великий м’яч, м’ячики з піском, каштани, шишки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        парами по колу;

·        зграйкою за вихователем;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання великого м’яча в парах;

Рухливі ігри:

- зайчик біленький сидить;

- підіймай ноги вище;

- собачки.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __27__   «__18__» ______04______ 20 __23_ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити перекидати предмети один одному в парах.

ІНВЕНТАР: великий м’яч, м’ячики з піском, каштани, шишки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        парами по колу;

·        зграйкою за вихователем;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання великого м’яча в парах;

Рухливі ігри:

- зайчик біленький сидить;

- підіймай ноги вище;

- собачки.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __28__   «__20__» ______04______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей ходьбі та бігу між предметами.

ІНВЕНТАР: великий м’яч, м’ячики з піском, прапорці, кеглі.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        між предметами;

·        імітаційні види ходьби.

Біг наздоганяя м’ячик.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Перекидання великого м’яча в парах;

Рухливі ігри:

- зайчик біленький сидить;

- дожени мене;

- зістрибни у воду.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __29__   «__25__» ______04______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей ходьбі та бігу між предметами.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, прапорці, кеглі.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·       зграйкою за вихователем;

·       між предметами;

·       приставним кроком вперед.

Біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Піднімання на куб зберігаючи рівновагу;

Рухливі ігри:

- не заступи за лінію;

- де подзвонили?;

- зістрибни у воду.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __30__   «__27__» ______04______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, прапорці, кеглі, мотузка, дуга.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        між предметами;

·        приставним кроком вперед.

Біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Підлізання під мотузку, дугу заввишки 30 см;

Переступ через перешкоди.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __31__   «__02__» _____05_______ 20 __23_ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей ставати на півпальці та ходити на них, перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, мотузка, дуга.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        між предметами;

·        імітаційні види хотьби.

Біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Підлізання під мотузку, дугу заввишки 30 см;

Кидання м’яча знизу у парах.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __32__   «__04__» _____05_______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей ставати на півпальці та ходити на них, перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, мотузка, дуга.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        тримаючись за руки;

·        приставник кроком в сторони.

Біг в у колоні невеликими групами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Підлізання під мотузку, дугу заввишки 30 см;

Кидання м’яча знизу у парах.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __33__   «__09__» _______05_____ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей ставати на півпальці та ходити на них, перелазити під предметами та переступанню через перешкоди.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, іграшки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        тримаючись за руки;

·        приставник кроком в сторони.

Біг в у колоні невеликими групами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки у довжину;

Рухливі ігри та ігрові вправи:

- хто тихіше;

- кинь і доженеш м’яч;

- збери іграшки.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __34__   «__11__» ______05______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Навчити дітей підійматися на висоту та спускатися, стрибати з висоти.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, іграшки, бряскальця.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        парами по колу;

·        приставник кроком в сторони.

Біг по доріжці заввишки 35-25 см. з предметами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки с висоти;

Рухливі ігри та ігрові вправи:

- передай м’яч;

- доповзи до брязкальця;

- пройди по містечку.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

2-5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __35__   «__16__» _____05_______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити дітей  на висоту та спускатися, стрибати з висоти.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, великий м’яч, іграшки, бряскальця.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        на півпальцях по колу;

·        парами по колу;

·        приставник кроком в сторони.

Біг по доріжці заввишки 35-25 см. з предметами.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки на місці та з висоти;

Рухливі ігри та ігрові вправи:

- передай м’яч;

- пташки літають.

Перешикування у коло.

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-4 хв.

 

2-3 хв.

 

 

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __36__   «__18__» _____05_______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій доріжці.

ІНВЕНТАР: мотузка, м’які іграшки, ляльки.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        зграйкою за вихователем;

·        по колу;

·        тримаючись за руки.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Повзання до предмета

 

Ходіння по прямій доріжці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __37__   «__23__» ______05______ 20 __23_ р.(асинхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, стрибати на місці, ходити по прямій дошці та вміння котити м’яч по прямій лінії.

ІНВЕНТАР: пряма дошка, м’яч.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        тримаючись за руки;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки пересовуючись вперед.

Кочення м’яча

 

Ходіння по прямій дошці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __38__   «__25__» ______05______ 20 _23__ р.(синхронно)

МЕТА: Виявити вміння дітей шикуватись, навчити дітей ходьбі приставним кроком та стрибкам перестрибуючи через лінію.

ІНВЕНТАР: пряма дошка, крейда, куб гімнастичний.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        приставним кроком вперед;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг в різних напрямках.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Стрибки на місці.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через лінію вперед.

Піднімання на куб та сходження з нього

Ходіння по прямій дошці

3-4 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

2-3 хв.

 

1-1,5 м.

(3-5 хв.)

3-4 м.

(3-5 хв.)

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

 


 

ЗАНЯТТЯ № __29__   «__30__» ______05______ 20 _23__ р.(асинхронно)

МЕТА: Навчити стрибати та переступати через перегороди, ходити в колоні один за одним.

ІНВЕНТАР: гімнастичні кубики, 5 палиць.

Частина

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина

(3-5 хвилин)

Шикування в одну шеренгу.

Ходьба:

·        по колу;

·        приставним кроком вперед;

·        в різних напрямках;

·        в колоні один за одним.

Повільний біг по колу.

Перешикування у лінії.

До 1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Основна частина

(10-15 хвилин)

Комплекс ЗВР стоячи без предметів.

Перешикування на колони.

Стрибки перестрибуючи через 5 палиць вперед.

Піднімання на куб та сходження з нього

Переступання через перешкоди (кубики гімнастичні 10-15 см)

3-4 хв.

 

1 хв.

 

2-3 хв.

 

2 хв.

 

2-3 хв.

Див. методичні вказівки до фізкультурно – оздоровчої роботи.

Заключна частина

(2-4 хвилини)

Вправа на дихання

Ходьба з рухами рук вгору і вниз

Шикування в лінію

до 30 с.

2 хв.

 

1 хв.

 

По колу.

 

Хто біля кого хоче.

 

Також вибираємо одну із руханок на ютуб каналі https://www.youtube.com/channel/UCQ5q0yM4_CKmkrFtOTm_Hhg та повторюємо з дітьми)))

 

Немає коментарів:

Дописати коментар